15 juli 2012

Cykelrapport

Hittills har det bara blivit ett cykelpass. Fredagen den trettonde. Det gick rätt bra förutom att en fin stig jag drog in på förvandlades till 3 meter högt gräs så att jag fick vända samt att jag blev jagad av två arga hundar på en åkerväg.

Fastnat i djupt gräs...


Gräs i maskineriet


En tant visar var skåpet ska stå: cyklar på fel sida mot trafiken vid mittenräcket. Effektivt men jag vågade inte kopiera :)

Lyckades äntligen komma runt den konstgjorda sjön. Sträckan blev lite drygt 23 km med alla felkörningar. Mersmak av det mesta utom att cykla på motorväg (ett måste för att komma över vattnet) eller att bli jagad av hundar.
Har en drömrutt inritad i sinnet mot början av bergskedjan men jag lär hinna till riktiga berg i Pamporovo före detta. I morgon bitti åker vi dit!

Inga kommentarer: