18 juli 2010

Första måltiden

Japp. Nu så när som på en dag var det en vecka sedan jag åt något ordentligt. Sedan Antoaneta och Mario drog till Bulgarien har jag inte haft någon lust att äta. Värmen kan också ha ett finger med i spelet.

I morse vägde jag årslägsta 74,1 och nu är jag helt enkelt för hungrig.

Vad händer annars då då? Jo i dag ska jag försöka att införskaffa diverse material samt en maskin till husets sista (?) renoveringsprojekt. Elva timmar arbete per dag på vardagarna är inte nog... Kanske blir det även lite teknikkoll. Man får smida medans familjen är borta :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ny iphön?

Beppe

Steffoboy sa...

Visserligen kan en iPhone rätt mycket. Men renovera ett rum kan den troligen inte :)

Skämt å sido: nog hade jag gärna bränt några minuter med en Iphone 4. Men jag får vackert vänta tills den kommer till Sverige. Minst.

Har du?