9 nov. 2008

Tjo va de va livat hos Atlas i lördags

Igår var det cyklistfest. Många var där men det är fel att säga alla. Livat blev det dock.

Den årliga cyklistfesten gick av stapeln hos Atlas o Eva. Det var en uppsluppen tillställning där det inte behövdes något artilleri av specialeffekter för att det skulle vara kul, enligt mig. Så kan det bli när ett gäng gamla cyklistkompisar samlas. Och när det inte bara är sportdryck i glasen.

För egen del tror jag inte att jag sparade på krutet särskilt. Humöret gick förvånande i raketfart upp i topp och stannade där utan stagnation. Jag kände mig lite som i "fornstora da´r". Tog säkert för mycket plats ibland. På gott och ont. Ska sanningen fram finns en liiiten bitter eftersmak - som jag brukar få om jag haft kul. Det får man ju inte ha. Och galen får man inte vara heller. Men nu struntar jag i huvudsak i det och hoppas att inte för mycket hamnar i bloggar och på youtube ;)

1 kommentar:

Per Kumlin sa...

Ja det blev ju ganska städat faktiskt och alla var på top verkade det som. Riktigt kul och inga skandaller, inte på bild i alla fall......;o)